Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем със студен двигател

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем със студен двигател

    ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
    Are you talking to me?

  • #2
    Първоначално публикувано от vincio Покажи съобщение
    ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
    газ ,бензин,модел?

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
      газ ,бензин,модел?
      Първоначално публикувано от vincio Покажи съобщение
      ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, при студен двигател , колата е като запушена, даваш газ а тя спира да върви.сменени досега -ламбда сонда ,датчик на Хол, обслужена . Какъв може да бъде проблема според вас?Става въпрос за мотор 1.6 тс 1998. Благодаря предварително!!!
      ми то си пише

      @vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
        ми то си пише

        @vincio изчаквай я да поработи малко на място преди да тръгнеш. Проблемът иначе може да е от дебитомера.
        1.6 тс-е ква кола 145-6.155-6?

        Comment


        • #5
          Е то к`во значение има? Те са с един и същ двигател. Колегата Тонов му отговаря по принцип и както винаги правилно.
          ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
          ПЛОВДИВ

          Comment


          • #6
            колега ако е само на студено си провери топлиния датчик да не смята количката че си е вечно топла и на студено да му е бедна сместа

            Comment


            • #7
              Свещите нови ли са? Каква марка?
              Alfa Romeo 146 1.4 TS 16V 103hp '98 Junior - бивша

              Comment


              • #8
                Да се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!!
                Ex Alfa Romeo 145, 1.4 Twin Spark, 103hp. 1998
                Skoda Fabia 1.4 16v, 75hp. 2005
                Alfa Romeo 147, 1.4 Twin Spark, 105hp. 2003

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от RahzeL Покажи съобщение
                  Да се намеся и аз с малко въпросчета... Колата ми също като е студена има някакви колебания като на колегата и по последни данни съм за нов дебитомер, та мисълта ми е какво точно прави този дебитомер ? Съжелявам че оспамвам малко темичката, но не искам да пускам нова за 1 глупав въпрос... !!!
                  Дебитомерът, най-общо казано, измерва количеството въздух постъпващо в двигателя. На база на данните от него и останалите датчици, компютърът (иначе казано ЕКУ) изчислява дозата гориво която трябва да се подаде през инжекторите. При некоректни данни е логично да се предположи, че ЕКУ-то няма да може да дозира правилно и горивната смес няма да е оптимална - оттам следват и проблеми с работата на двигателя при определени режими. Дебитомерът е един от основните датчици.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                    Дебитомерът, най-общо казано, измерва количеството въздух постъпващо в двигателя. На база на данните от него и останалите датчици, компютърът (иначе казано ЕКУ) изчислява дозата гориво която трябва да се подаде през инжекторите. При некоректни данни е логично да се предположи, че ЕКУ-то няма да може да дозира правилно и горивната смес няма да е оптимална - оттам следват и проблеми с работата на двигателя при определени режими. Дебитомерът е един от основните датчици.


                    sigpic
                    Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                    http://caralyze.bg/user-car/12/42

                    Comment


                    • #11
                      Ламбда сондад пък какво участие има при студен двигател, че сте я сменили Или е била сменена по други причини?
                      _______
                      146 JTD - ex
                      Renault Megane II 1.5 dci - ex

                      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                      Comment


                      • #12
                        за студената кола

                        Значи не разбирам от коли, но да кажа от опит - тоя уикенд гледам при студен двигател колата ми е като запушена, и така докато се вдигне температурата до 90 градуса, тая липса на реакция на педала на газта изчезва едва тогава, като мине над 70 градуса. Да, ама на мен явно ми е дефектирал чисто нов термостат - поне на диагностика показва разлика в температурата на 2та датчика 10 градуса и 2та маркуча са топли, а би трябвало единия да е студен. Т.е. колата не вдига температурата, държи си я на 60 градуса средно и това спъване продължава много дълго време. Та искам да кажа на колегата да провери дали са му наред датчиците за температурата, маркучите за течността, бързо ли стига 90 градуса (тогава запушването трябва да изчезне). Да каже ако има и други симптоми освен мудността - на мен например като е студена освен че е мудна и предърпва под 2000 об, понеже при ниска температура автоматичния смукач бил в някакъв друг режим....
                        Alfa 156 2.0 - ех,
                        Lancia Z 2.0i 147hp - ex,
                        Lancia Y 1.4LX 80hp -ex
                        Още италианки би било мазохизъм и горене пари на клада.

                        Comment


                        • #13
                          И според мен проблема е или от деботомепът или от свещите.
                          sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

                          Comment


                          • #14
                            [QUOTE=junior;500736]И според мен проблема е или от деботомепът или от свещите.[/Q МНОГО СОРИ ,ЧЕ СЕГА ОТГОВАРЯМ.Трябваше да сменя помпата на съединителя и проблема ,за студеният двигател остана на заден план!!!
                            Are you talking to me?

                            Comment


                            • #15
                              Остават ми още:2задни амортесьора,термостат,"проблема със студеният двигател"и двете ролки на обслужващият ремък.Дано успея да ги направя !!!
                              Are you talking to me?

                              Comment

                              Working...
                              X